الأربعاء، 3 أغسطس، 2011

اغنية مسلسل ادم - تامر حسني

 تتر مسلسل ادم غناء تامر حسني
 اغنية مسلسل ادم - تامر حسني mp3
اغنية تامر حسني الجديده ابن صابره
اغنية مسلسل تامر حسني ادم - رمضان 2011
تتر مسلسل ادم غناء تامر حسني
 تتر مسلسل ادم غناء تامر حسني -
التحميل

Webfetti مباشر وسريع جدا جدا


اغنية مسلسل ادم - تامر حسني


73 التعليقات:

موقع زواج يقول...

مسلسل جميل جدا

غير معرف يقول...

المسلسل تحفه انااساسا بموت في حاجه اسمها تامر حسني

غير معرف يقول...

اغنية جميلة جددددددددددددددددددددددا

غير معرف يقول...

الال

غير معرف يقول...

الاغنيه حلوه وانا معرفش تامر شخصيا عشان اقول عليه انسان كويس ممكن يبقا كويس وممكن يبقا لاء الله اعلم انما انا حتى مليش حق انى اكرهوا بس اكيد هحب المسلسل بتاعه لان يستاهل المسلسل حلو

غير معرف يقول...

المسلسل جميل جدا وانشاء اللةهينجح والاغنية حلوةجدااااااااااااااااااااااااااااااااااا

غير معرف يقول...

المسلسل في قمه الروعه والجمال لان فيها تيمو حبيب قلبي وان شاء الله بينال مشاهده عالميه

غير معرف يقول...

المسلسل تحفه بجد

غير معرف يقول...

مموموة

غير معرف يقول...

المسلسل جميل جدا عجبنى انا عبطول متبعاة بس انا نفسى اعرف اية اللى هيحصل فى الاخر وكمان الاغنية جامدة اخر حاجة

غير معرف يقول...

المسلسل لحد دلوقتى تحفة

غير معرف يقول...

الاغنيةجامدة اخرحاجة

غير معرف يقول...

bisar7a ana bamott fi tamer wa 7afid jami3 aghanih wa batfarag 3ala adam bass ana 7abitoO aktar filmosalsal da . ana moch hatfarag 3ala l7al9a alti haymot fiha tiMooo

غير معرف يقول...

بحب تامر اوى واداءة حلو فى المسلسل

مرمر

غير معرف يقول...

المسلسل تحفة جميل جداوانا بحب تامر جدا

غير معرف يقول...

هيا افلام تامر بتقلب السينما تقولوا ايه بقا على المسلسل بتاعه

غير معرف يقول...

المسلسل جميل جدا وانا بحبك جدا يا استاذ تامر (مصطفى)18 عام 0144605404 ارجوك كلمنى سمعنى صوتك

غير معرف يقول...

والله تامر دا مش الي انتو فهمنو دا شاب مش كويس اخر 3 45 جاحه

دمعة مصر يقول...

بجد المسلسل حقيقي بيتكلم عن واقع مصر والحلو والوحش فيها وتامر مش بيمسل كدة وخلاص لا هو فاهم اللي بيحصل في اخواته المصريين وتامر حسني هيفضل وردة في قلوب الناس مع كل عمل فني رائع بيعمله ولازم الناس تفهم وتاخد عبرة من المسلسل ان مصر منورة بجدعنها وسمعتها وحشة بظلمها والنظام اللي ما بيرحمش كل واحد بياخد على قد عمله وعلى راي المثل (البحر واسع والسمك انواع)

غير معرف يقول...

احلى مسلسل شوفتو فى رمضان بجد الله عليك ىا تامر بموووووووووووووووووووت فيك.




mariamelo

مروة يقول...

جاااااااااااامدة اخر حاجة وتامر ما شاء الله عليه

غير معرف يقول...

المسلسل جامد جدا و الاغنية حلوة وانا بحب حاجة اسمها تامر حسنى بحب اغنية كلها جدا وهو تمسيلة جامد بحد جميل جدا وانا من متابعين مسلسل ادم يارب تشوف يا تيمو التعليق بحبك اوى انا مى محمد

غير معرف يقول...

المسلسل كتير حلو وففكرتة حلوة واغنية كمان تامر حسني شخصيتة حلوة ومي ودرة

نونه يقول...

بجد مسلسل روووووووووووووعه انا بعشق اى حاجه لتامر حسنى بغض النظر عن شخصيته الحقيقية انا مليش علاقة بتامر الانسان انا ليا علاقة بالفنان وفعلا انا بقدر فنه مووووووووووووووت وبحب كل حاجه ليه والاغنية روعه والمسلسل كل يوم بعيط فيه بجد بيعكس الصورة السياسية لامن الدولة اللى عايز الحرق

MishOo يقول...

مسلسل جامد واغنية جامدة وممثلين روعة وبيحكى حكاية البلد بجد مسلسل حلو جدااااااااااااااااا

غير معرف يقول...

مسلسل ررررررررررائع

ادم المصري يقول...

علي فكره كان من المسلسلات الجمده والمفرود يكرمو تامر

غير معرف يقول...

المسلسل بجد تحفة رووووووووعةتامر ماشاء الله علية تمثيلة رائع بجد ربنا يوفقة انا بحب كل افلامة هو ممثل جميل بعيد عن اى حاجة تانى

غير معرف يقول...

انا بموووووت فى تامر و بجد عملنا مفاجأة و اول مرة اشوفله حاجة حلوة كدة

غير معرف يقول...

المسلسل جميل جدا واحلى حاجه انه بيجيب ال بيحصل بجد المفروض ان سيف الحديدى يتعاقب وادم يطلع براءة بس علشان الظروف ال احنا فيها كان يحصل زى ماحصل فى المسلسل لكن غير كده لا لان الظلم عمره ما ينتصر على الخير نسيت اقول الاغنية جميلة جدا اولا بشكر تامر بس بقوله مثل بطبيعتك بلاش السهوكه فى التمثيل ماتزعلش انا بنصحك

غير معرف يقول...

المسلسل جميل جدا وبشكر المؤلف لانه جاب ال بيحصل فى البلد بجد انا حزينه مش علشان ادم مات لا علشان فعلا بيحصل كده احنا بنى ادمين لازم نخاف على بعض يا الف خسارة على الزمن

غير معرف يقول...

ادم مسلسل جميل جدا لانه بيجيب البيحصل بجد انا حزينه على البلد

غير معرف يقول...

انا قرفانه من انهايه طبعاا كانت واقعيه في الزمن ده بس ده ميمنعش ان المخرج كان هدي الموقف وحوله بموت ادم وسيف الحديدي معاا شكرا لتموره ياريت تامر يوصله ده نا من كارهي تامر حسني بس المسلسل فرق معايا

غير معرف يقول...

انابعشقق والمسلسل اكتر من رائع واكيد ان شاء الله هينج لا ربنا مابيضيعش مجهود حد ابدا وانت احسن واحد فالدنيا
انافى الرابطه ومعاك للنهايه ياتيمو

غير معرف يقول...

المسلسل حلو بس انا بكره تامر حسني

ام ادم يقول...

الاغنية جميلة جميلة جميلة بجد وتامر انا بحبه جدااااااااااااا والمسلسل ده جامد جداااا وربنا يوفقه وليه انتو كنتو بتحربو تامر حسنى لما كان بيدافع عن الريس طب وفيها ايه انا فى الاول كنت بحبه جدا ولما قال كده الصراحة زعلت بس برضو يعنى محدش بيغلط خالص اكيد طب ماهو طلعت زكريا لحد ناو بيدافع عنده اشمعنا ده سكتين له وربنا يوفقك ياتامر وانا سميت ابنى ادم

غير معرف يقول...

المسلسل جامد جدا و انشاء الله هيكسر الدنيا هوه اصلا تامر جامد من غير حاجه حتي لو كان المسلسل وحش هوه جامد موووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت

غير معرف يقول...

طيب ا جماعه انا عايزه انزل اغنيه المسلسل ممكن حد يقولي انزلها منين

بنيامين عادل يقول...

مسلسل جميل يا فنان

صديقك بنيامين عادل

غير معرف يقول...

بجدالمسلسل كان حلو قوي و بجنن وكمان الا غنية و الله يوفق تامر وينجحو

غير معرف يقول...

besara7a mosalsal adam ken mosalsal kter 7elo w feyo ma3ani kter ,w ana be3tebro a7la mosalsal be ramadan 2011,allah y5alelna temo ya rab,ana b7ebak kter ,w natreen menak 23mal tanye

غير معرف يقول...

يالله بجد مسلسل رائع جدا والله يخليلنا المخرجين والمؤلفين الي زي دول

غير معرف يقول...

انامانى شوفت هذاالمسلسل بس الغنيه كتيييييييرحلوه يسلمو

غير معرف يقول...

نحن من بين الملايين المعجبين بتامر حسني ومسلسل دا نحن اعجبنا به اكثثثثثثثثثثثثثثثر فرقة gamed

غير معرف يقول...

والله يا تامر انت ابن قدع نحن ابنموت فيك فرقةgamed وشكرا

غير معرف يقول...

مسلسل ادم مسلسل جميل جدا لانه بيجيب البيحصل بجد انا حزينه على البلد
mm
a-h78مدحت محروس

غير معرف يقول...

مسلسل ملوش حل بجد ياتيمو مسلسل يجنن والاغنيه حلو مووووت ياابن مصر

غير معرف يقول...

تامر حسنى دة كينج و المسلسل جميل بس الصراحة دة فعلة الى بيحصل دلوقتى
بيتر

غير معرف يقول...

بوص انا مش عارف اقولك اية على المسلسل والاغنية جامد جدا يا لهوى بس روعة

غير معرف يقول...

تامر حسني متل القرد او الغوريلا فاكر نفسو حلو بس هو انسان مصنوع فقط من الشعر وبشع وان كان عن اغنية المسلسل فانا مفهمتش ولا كلمة قالها ما عدا ابن الصبار كان لازم يقول ابن الحرام

غير معرف يقول...

بجد كان المسلسل ملوش حل كان بيعكس حقيقة امن الدوله

غير معرف يقول...

داه ظلم ظلم

غير معرف يقول...

اغنية جميلة جدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددا

غير معرف يقول...

المسلسل بجد جميل اوى اوى ويستحق فعلا انه اخذ احسن مسلسل فى رمضان 2011 وتامر كان حلو ودمه خفيف

غير معرف يقول...

المسلسل بجد جامد اخر حاجه ويستحق انه اخد احسن مسلسل فى رمضان 2011 والاغنيه رووووووووووعه وتامر كان حلو وادائه حلو ودمه خفيف

غير معرف يقول...

المسلسل جميل جدا وبشكر المؤلف لانه جاب ال بيحصل فى البلد بجد انا حزينه مش علشان ادم مات لا علشان فعلا بيحصل كده احنا بنى ادمين لازم نخاف على بعض يا الف خسارة على الزمن
ZIKA

ZIKA
ZIKA

غير معرف يقول...

احلي دور كان دور ماجد المصري

غير معرف يقول...

مسلسل جامد اخر حاجه خصوضان فى تامر حسنى

محمدسعيدالسيدمحمد يقول...

اغنية جميلة جدا

غير معرف يقول...

رخم

غير معرف يقول...

جامد جداااااااااااااااااااااا

غير معرف يقول...

احسن اعمال تامر فى تاريخو

غير معرف يقول...

بجد المسلسل كان مش حلو علشان مش واقعى ان تامر لم يمر باى تجربه كده من قبل ان تامر من الشباب المرفهين

غير معرف يقول...

المسلسل حلو والاغنيه كمان حلوه بس لما تسمعها اكتر من مره

غير معرف يقول...

مسلسل جامد واغنية جامدة وممثلين روعة وبيحكى حكاية البلد بجد مسلسل حلو جدااااااااااااااااا ..........

غير معرف يقول...

انا بحبك جدا يا تامر يا حبيب المليان

غير معرف يقول...

المسلسل جاااااااااااامد وروعه لان فيه شخصيات جميله وبجد هو مسلسل حلو جدااااا والاغنيه جامده وتامر حسنى من احسن المعجبين عندى

shimmaa tntawy يقول...

اجمد مسلسل فى التاريخ شكر خاص للفنان تامر حسنى و الفنانة مى عز الدين

shimmaa tntawy يقول...

op8

shimmaa tntawy يقول...

جامدجدددددددددددددددددددددا

shimmaa tntawy يقول...

موافق علية

غير معرف يقول...

جامد جدا

غير معرف يقول...

المسلسل حلو اوى لان انا محستش ان هما بيمسلوا كان اداء رائع جدا ربنا يوفقهم

إرسال تعليق

خلاصة عرب جروب اليوم

عرب جروب © 2011